圓滿婚享 Ch.005 場地佈置

唔知有冇人好似我咁對佈置有要求但經常三心兩意,唔知做咩主題、色調好呢?
o係佈置方面,我不斷上網攞靈感,真係用左好多時間!

先睇下我既證婚場地佈置啦!

因為婚禮想室外證婚但當日冇咩時間可以走黎走去,
所以揀左mira入面既室外餐廳,5/f Vibes

我揀左western feel 既取代有布笠住個種,
絲帶既紮法係自己搵,當日叫酒店負責幫我地佈置~

證婚留既時間唔多,所以佈置都較簡單。
佈置公司提供小木箱、絲花同我地initial既白色牌。
fresh flower from mira
花拱係background之一,雖然比相像中細,但影相效果ok。

講完證婚就到晚宴既佈置喇!
睇之前同你地講下o係你見佈置公司前要準備咩先~

1. 預算 budget



證婚,包括要:
chair decoration, backdrop/flower arch, reception table, cake table
證婚較簡約,預計2-3k
晚宴,包括要:
main backdrop, second backdrop, foyer/ corridor, candy corner, photo corner, reception table, welcome board, guest list board, carpet
晚宴較華麗,預計15k-30k



有名氣既公司只會接30k起跳既project,亦有公司會接10k既project。

呢個項目好豐儉由人,好多人都會唔捨得係佈置入面花一筆錢,

好似拉布(最平)到鬥木(最貴) 個總共計埋可以差別好大。



由confirm場地開始,我心底裡已經決定要搞靚個場,
佈置唔要淨拉布加logo既行野,而Mira既色tone較黑同型格,

我想賓客上到ballroom會有另一種grad+wow一聲既感覺。
原本mira比我既感覺較cool。

2. 色調
相信好多b2b都會留意Pantone每年都會公佈重點顏色,
但個人覺得未必適合作婚禮主題既參考。
我認為婚禮主題顏色應該係取決於主題同自己、
姊妹、媽媽、奶奶既裙會唔會相撞而決定。

3. 主題
婚禮主題應該要貼近自己既風格,開始brainstorm既時候諗下有冇特定主題想o係婚禮上帶出? 
e.g. 童話故事、有關你地相識/去過難忘既地方、甚至工作性質都可以放係婚禮上。
如果冇主題想表達,就由風格著手,歐式,中式?浪漫,型格?morden,vintage?

3. 物料
《拉布》
拉布最平既一種,因為布係可重用物料,無論點拉法都會係一個價錢。
當然,拉布可以加搭其他物料做配搭,令成件事更靚既。

例子1:
唔同顏色既撞紋配搭拉布 + 新人名既form board

呢個拉布係我見過最特別既一個,因為起左架做左layer,
而且logo 係用閃粉pop up 吊起,但個效果出黎好特別呢。

例子2
半foamboard+半拉布 + 新人名既board or light box

例子3
全拉布加燈條係呢幾年既大熱!
《foamboard》
foam board就會用平面設計,如果想立體可以用graphic加漸變色令視覺變得立體,
或者用pop up foam,但pop up 價錢較貴。
呢張就清楚睇得出pop up同graphic 直印既分別喇,
pop up 既框現場睇靚好多架。

《鬥木》
如果有明確目標想做一個形狀或物件就可以鬥木,
因為係tailor made 唔可以重用,所以係最貴最豪既做法。

《燈箱》
燈箱有好多種做法,pop up 底部透燈,foam board die cut 透字或形狀,
另一種係tailor made既瑩光燈,前者較平,但後者較突出。


《led screen》
有好多酒樓同酒店都引入led screen做backdrop,減少製造垃圾,
有人鐘意有人唔鐘意,唔喜歡既可以起架封左佢既。
P.s.留意做燈箱或加燈條要考慮影相可能有背光情況

《flower wall》
好多b2b對花牆都情有獨鐘,我都唔例外!

不過如果用真花就貴絲花好多喇,大多數要轉用鮮花一part只少都要加$2000呢!




講完咁多就睇下我當日結婚既現場喇~




My main backdrop!
我地用左white + gold做主色,自己最滿意係出到黎個種grad既感覺!
mira個screen好貼,為左整左右兩邊既pop up foam,
我地捨棄左backdrop前既兩個screen,酒店超好,
比我地改用一個portable screen去播片。


final draft preview!
其實初初想要磨紗金,但因為join前冇傾清楚,後來話要加錢先做到,
所以最後屈服左用漸變色去扮,一度擔心出到黎會娘,好彩都ok。
而且金邊位同logo我地用pop up foam,睇落去立體d,實在d呢!

Candy corner + photo corner
佈置公司免費借出candy corner既玻璃樽。
姊妹幫手執photo corner位置

My second backdrop!
為左配合我條迎賓花裙,早早就想要花牆做backdrop。
但到後期一度令我卻步,因為成日擔心花裙配花牆好撞,
我地試過變草牆加漸變花,但出左幾次唔同既draft都唔滿意⋯⋯

final draft係到婚前兩個月先決定好,backdrop顏色跟返我條花裙,
而花牆既顏色係按我要求佢地幫我配搭,
但由頭到尾都係出design draft,就冇得揀咩花種喇⋯

backdrop + 迎賓裙,可惜我地既高度岩岩好遮住我地個名,
都係我地唔好,冇問draft入面個公仔有幾高喇!
各位b2b記得要留意丫~
Corridor!
佈置入面最滿意係呢個位!因為我擺20幾圍用唔晒mira咁多個ballroom,
係corridor 既右手邊其實係另一個場,
為左賓客唔會走過冷冷清清既走廊+唔知係咪入錯人地個場,
我地就決定加$5000包裝下個走廊!

呢條就好似我地既時光隧道,
除左light curtain之外仲掛左我地既pre-wedding photos,
雖然當日起貨時間好趕,但出到黎好滿意!
收到好多朋友message話鐘意呢條走廊好開心~亦好多人係度影相留念呢!

後記
佈置公司我只係o係兩間之一揀左一間,而呢間更加係響婚展到confirm既⋯
老實,我好少會係婚展被sell到,因為我係要碌人地fb碌到熟晒鐘意先會落搭。

當日同我傾既係jason,問所有細節都答好詳細,
而且佢話得事,幫我地waive左幾個lightbox 既價錢。
正因為佢話得事,我confirm前問係唔係佢負責我地project,
佢話係,對佢有信心就join喇!

到開波既時候,細問之下原來佢只係跟production。
設計負責人係irene,都無所謂既,溝通到就得。
由0%-100%,irene態度都好好,但o係設計上都好少比意見,
唔知我有主見定通常客要咩就比咩呢?
有時我迷失既時候好想人比到好既意見,但佢地呢part就麻麻地喇。

我有試過發憫、激氣,因為自己對事物好執著,
例如我會問金色pantone係咩?foam board做包邊得唔得?
但通常都答唔到或要加錢,個下會好後悔點解當時唔記得join前傾好,
好彩經過我地既電話溝通同努力,最後outcome係滿意,
好多賓客都有問係邊間整呢!

因為corridor好多燈,當日成條team計起同拆至少都有10幾人,
所有落手落腳既工作人員都好好,
jason都有黎現場follow up production,所以加返分啦!
thanks Jason & Irene for making ours wedding pretty!

最後一定要提大家,一開頭傾package時會用物料去set 價錢,
所以join前自己要諗清楚有咩想加,萬一join左後想加就有機會要你加錢架喇!


佈置公司名稱:evollove Wedding Decoration
fb@evollove.wedding/
佢地有package價錢既,但通常婚展係會逐個item同你計錢,再比小小special offer你既,
所以記得join前傾清楚,免得日後想轉物料或items要加錢,咁就勞氣喇!

希望大家喜歡我的分享!
Contact me at xmannuisx@gmail.com

Fan Page:
https://www.facebook.com/gogomanis/



留言

這個網誌中的熱門文章

♡囍♡ Vol.004 美麗華酒店room tour・出門房間真係咁黑?

♡囍♡ Vol.061 中西有別:寫帖知識及派帖禮儀

♡囍♡ Vol.003 睇到頭暈之尋找MUA